Succesvol door aardig te zijn

Door: Wim van Gennip
 
Wim van GennipIn mijn derde boek laat ik zien dat aardig zijn wel degelijk tot meer omzet kan leiden. In de ‘harde’ wereld van winst maken, doelstellingen en targets lijkt het minder gewenst, dat aardig zijn. Het is mijn ambitie om veel meer bedrijven ‘aardiger’ te laten worden. Nu is aardig zijn in mijn ogen niet alleen aardig gedrag vertonen, maar ook – en misschien wel vooral – in het aardige aanbod wat je doet. Je moet namelijk vooral dat aanbieden wat de klant wil. Dus onderscheidende producten of diensten, die aardige mensen op een aardige manier aan de man gebracht wordt. Daarbij leg ik een duidelijke koppeling tussen de offline wereld (winkels, locaties) en online (websites, webshops, apps, social media). Alles gericht op wederzijdse loyaliteit tussen bedrijf en medewerkers en hun klanten. Een onderwerp wat naar mijn mening volledig ondergesneeuwd is door de korte termijn doelstellingen en de digitale ontwikkelingen.
Naast het boek is er ook een website www.aardigzijn.nl, waar je de modellen, die in het boek staan gratis te downloaden zijn. Mocht je interesse hebben in het boek, koop het dan niet online (ook niet via mijn site), maar ga naar de Readshop in winkelcentrum Heivelden (bij Plus Ton Henst) en gun Dick ook wat omzet.

 

aardigzijn.nl | welkom!

www.aardigzijn.nl - Wij doen een oproep aan iedereen om aardiger te zijn. Niet alleen in gedrag, maar ook – en vooral – in het aanbod wat je je klanten doet.